Jesteś wylogowany!
STRONA GŁOWNA
EDYCJA I
NOWOŚCI
OPIS PROJEKTU
REGULAMIN
REJESTRACJA
mini MGT
LOGOWANIE:
Login:
Hasło:
GALERIA

Regulamin mini MGT
Celem gry jest propagowanie wiedzy matematycznej i nie tylko. Uczestnicy mają za zadanie zlokalizować „skrytkę” oraz rozwiązać w niej zamieszczony problem z matematyki, chemii, biologii, geografii i fizyki, który należy złożyć na specjalnej karcie do skrzynki mini MGT.
  1. Gra jest adresowana do uczniów ZSGH i jest przeprowadzana na terenie szkoły czyli w budynku przy ul. Żeromskiego 26 i ul. Chrobrego 13.
  2. Gra będzie kierowana do odpowiednich grup (klas).
  3. Każdego dnia będzie umieszczona podpowiedź na stronie szkoły i na fanpage gdzie jest ukryta „Skrytka” z zadaniem. Zadanie będzie dostępne dla szukających najpóźniej od 10:30.
  4. W poniedziałki – zadanie z matematyki, wtorki – zdanie z fizyki, środy – zadanie z biologii, czwartki – zadanie z chemii i w piątki zadanie z geografii.
  5. MiniMGT traw przez 4 tygodnie dla odpowiedniej grupy (nie licząc sobót i niedziel).
  6. Uczestnik miniMGT jest zobowiązany po odnalezieniu skrytki do odkodowania zadania w niej ukrytego za pomocą aplikacji na komórkę odczytującą kod QR.
  7. Zadania będą również pojawiać się w formie papierowej.
  8. Za każde prawidłowo rozwiązane zadanie uczestnik otrzymuje 1 pkt.
  9. Uczestnik który w ciągu 4 tygodni zbierze najwięcej punktów wygrywa miniMGT.
  10. Ranking będzie prowadzony także pod kątem przedmiotów czyli uczestnik który zdobędzie najwięcej punktów z danego przedmiotu (po 4 tyg.) otrzymuje ocenę bardzo dobrą z danego przedmiotu, za drugie miejsce ocenę dobrą.
  11. „Skrytki” z zadaniami mogą być skrytkami ruchomymi oraz mogą wymagać podania hasła w celu pobrania jej.
  12. Od uczestników wymaga się uczciwej rywalizacja.
  13. Karta do rozwiązania będzie do pobrania na stronie www.mgt.zsgh.bytom.pl.
  14. Uczestnik który znajdzie i odkoduje zadanie wypełnia kartę do rozwiązania czyli wpisuje imię, nazwisko, datę, treść zadania i rozwiązanie.
  15. Kartę do rozwiązania należy złożyć tego samego dnia do godziny 15:00 w sekretariacie szkoły ul. Żeromskiego 26.
  16. Zabrania się umieszczania karty zgłoszeniowej w innym dniu, niż w tym w którym został znaleziona skrytka.
  17. Uczestnik, który będzie rozwiązywał zadania na lekcjach lub korzystał z pomocy nauczycieli zostaje wykluczony z gry.
  18. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo modyfikowania regulaminu.
  19. Dla uczestników którzy zdobędą pierwsze 3 miejsca w miniMGT przewidziane są nagrody.
Wszelkich informacji udziela organizator

Rafał Kapica
ZAPRASZAMY DO ZABAWY Z MATEMATYKĄ
 Copyright® ZSGH Bytom  Design by Olin Opiekun projektu: RAFAŁ KAPICA